Marketingowe zagadki

  • Posted on: 8 March 2017
  • By: UWB3
Nazwa Uczelni: 
Uniwersytet w Białymstoku
Nazwa jednostki realizującej projekt (wydział, jednostka): 
Wydział Ekonomii i Zarządzania
Rodzaj imprezy: 
konkurs
Udział publiczności: 
z aktywnym udziałem
Opis imprezy: 
Dobry marketingowiec powinien posiadać takie cechy, jak skuteczność, kreatywność i komunikatywność. Jego celem jest kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Członkowie sekcji Marketingu w SKM'ie mają wszystkie te cechy i odpowiadają za reklamę naszego koła i tworzenie projektów o tej właśnie tematyce. Przygotowaliśmy dla Was wiele zadań na kreatywność i znajomość pojęć z obszaru marketingu. Sprawdź, jak ty sobie z nimi poradzisz i czy właśnie tą drogą powinieneś podążać!
Odbiorca imprezy: 
wszyscy zainteresowani
Limit uczestników: 
bez ograniczeń
Miejsce imprezy (miasto, ulica, sala): 
Białystok, Kampus UwB, ul. Ciołkowskiego 1K, Instytut Chemii
Data imprezy: 
19.05.2017
Godzina: 
08:00
Czas trwania: 
4 godziny
Dostępność imprezy: 
wstęp wolny
Osoba prowadząca: 
Natalia Kijek
Osoba do kontaktu (imię i nazwisko, telefon, e-mail): 
Natalia Kijek, skmenedzerow@gmail.com
Dodatkowe informacje o imprezie: 
Konkurs przygotowany przez Studenckie Koło Menedżerów